نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دو مهره بیانکونری مورد علاقه رئال مادرید

دو مهره بیانکونری مورد علاقه رئال مادرید

هر چند که به نظر میرسد احتمال فروش پائولو دیبالا توسط یووه تقریبا محال است و یوونتوس به هیچ عنوان حاضر به فروش این ستاره جوان خود نیست، برخی رسانه های اسپانیایی معقتدند سکوت کنونی رئالی ها برای جذب این ستاره آرژانتینی موقت خواهد بود.

 

از اسپانیا خبر میرسد که سران رئال مادرید در حال بررسی تمام مهره های مورد نظرشان هستند و در صورتی که در جذب چند مهره نخست شان موفقیتی که در نظر دارند را به دست نیاورند، مطمئنا پیشنهاد رسمی خود را برای خرید دیبالا اعلام خواهند کرد.

 

البته این سکوت دلیل دیگری نیز دارد و آن جام جهانی ست، سران رئال حاضر نیستند پیش از دیدن نمایش مهره های مورد نظرشان در یک رویداد مهم، پیشنهادی ارائه دهند.

 

در همین رابطه رسانه های این کشور می نویسند که نباید بارسا را نیز فراموش کرد، این مهاجم بیانکونری مشتریان زیادی دارد و بسیاری منتظر نمایش او در جام جهانی هستند و یووه نمی تواند از این بابت بسیار راحت و اسوده باشد، زیرا پیشنهادات نجومی احتمالی در راه هستند.

 

اما در کنار دیبالا، نام دیگری نیز مطرح میشود، هافبک بوسنیایی یووه که به نظر میرسد یوونتوس نیز چندان تمایلی به حفظ او در ترکیب سال اینده اش ندارد. میرالم پیانیچ که به گفته ماروتا، از مهره های پا به سن گذاشته یووه به شمار می رود، می تواند گزینه دیگری از مجموعه بیانکونری باشد که مورد توجه سران رئال قرار گرفته است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: